sov gott, eller något sånt

Varför ska jag alltid, a l l t i d, kolla på filmer som jag egentligen inte borde? Visserligen är alla dom filmer jag väljer ganska lama, men shit, jag är nog den töntigaste personen som världen skådat.
Jag och pappa har precis klickat av teven efter att ha sett klart på I am legend. Min pappa, som alltid väljer bort filmer i den kalibern (eller allt med operationer, mord osv) för att han är töntigare än mig, satt i alla fall inte och hade huvudet under en filt som hans dotter.
Jag lovar, inatt kommer det stå en blodtörstig och flintskallig varelse vid min säng. Jag måste skaffa metall för fönstren och bara vistas ute när ljuset fyller världen. Uh!
Lampan är garanterat tänd idag!

Just nu förlorade jag massor av vuxenpoäng .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback