tårta, julshow och bilkrasch

Herrejisses. Nära döden upplevelse idag. Jag körde bilen hem ifrån Köping. Provade abs'en ett par gånger, illa! Nej, så illa var det inte. Pappa som tyckte jag skulle gasa på när vi var utanför mamma och sedan trycka på gasen, rätt kul ändå. Jag ska nog skaffa mig en volvo och böja umgås med töntarna som håller mig vaken om nätterna. Sladda runt av vara lite cool sådär.

Mitt humör imorse var inte att leka med. Ohmy! Jag var irriterad på folk som motionerade på trottoaren, jag var irriterad över att pappa andades i samma bil som mig, jag var irriterad på luften! Förstår ni? Jäklar säger jag bara. Men det blev bättre. Jag och pappa kilade in och köpte en tårta innan vi får till Köping.
Söta farmor blir glömska 82 idag. Grattis till henne! Faster och hennes boiifriend vad där också, alltid lika jobbigt. Släkten är värst och det stämmer faktiskt. Hur som helst, jag fick köra hem.
Svängde förbi mamma och hämtade upp nya tights och lite nytt till sängen. Ehm, ja.. påslakan alltså. Uh! Kalasgrymt.

Sedan stannade jag och pappa en sväng vid Elon och inhandlade nytt ljus till granen och till mitt fönster. Dy-yrt! Men såre ska va, nytt måste ha annars är det inge roligt!

Nu hann jag med ett blogginlägg mellan svordommarna över den jäkla pappersstjärnan som inte ville som jag ville, och pådragning av långkalsonger. Svinkallt ute. Ridskolan nästa. Hoppas bara på att strömmen vill hålla sig igång i år. Sedan så ska det bli spännande att de vad dom kokat ihop för roligt detta år, har ju inte varit där uppe på hur länge som helst. Har gått ur ungdomssektionen också. Jag vill ha fler timmar på dygnet!
Uppdaterar eventuellt med bilder ikväll.

Ganska kass bild ifrån förra årets spex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback