thinking of the better time

Emilia, hur går det med att vara nykterist?
Ehm, det var alkoholfria drinkar igår?

Nej, det var redigt kul. Jag taggade till, fixade mig lite och blev upphämtad av Fredrika. Denna gång hann vi faktiskt med en liten förpärla. Så kikade jag på när tågen skulle gå, om dom var i tid. Tror ni tågjäkeln var inställt eller? Varför ställer dom alltid in mina tåg?
Men hennes söta mamma och 'pappa' skjutsade oss till Örebro. Var grymt dåligt med folk i princip hela kvällen. Eller det drog väl till när småtimmarna närmade sig. Men det var tråkigt folk! Fel musik på nedervåningen och kåta pojkar på övervåningen blandat med arga bitchar. Så nja, jag har haft bättre kvällar!
Men kul var det. Lite för mycket dricka kanske. Jag drack en Baja Rosa och jisses, nya favoriten!

Nog om det. Idag mår jag bra. Förutom att min röst sviker mig och det känns som tusen knivhugg i min hals. Men det får ja ta när jag ska ut och leka oansvarig! Men det ska nog bli bra det här också. Fryser som en liten skogsturk också. Ska linda in mig i mitt täcke hela dagen. Awesom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback