tokstolle!

Jag tänkte egentligen inte blogga ikväll, är så sjukt trött!
Fick trevligt besök igår, vi traskade ut till stallet efter att ha haft en aning knasiga konversationer om allt ifrån fängelser till kvinnor som begår våldtäckter.
Såg på Saw också, lagom nervkittlade. Rätt okej ändå. Lite illamående om jag måste bekänna. Fast jag vet inte om jag vågar kika dom andra, det återstår att se.

Inte mycket sömn den natten. Fast det var en bra natt ändå, även om det inte kom fram så mycket vettigt så kändes det bra. Det känns som att jag är på rätt håll, jag är påväg att lägga det mesta bakom mig helt. Eller helt kan man nog inte lägga det bakom sig, men så pass att jag inte bryr mig länge i samma utsträckning som nu. Att det inte hindrar mig från att göra det jag verkligen vill.

Praktik idag i alla fall. Trött som en skogstomte men kul som attan. Det är verkligen en grym praktik jag haft turen att hamna på. Jag fick ta i princip alla utcheck själv, svara i telefonen och se till att det mesta på checklistan blev gjort. Det är så annorlunda, här får du prova dina egna ben från första början. Vicky gav mig lathunden och bad mig göra kassan sedan kilade hon och tog hand om disken. Man pressar sig själv, man klarar ju av det, det gör man! Man ska ju bara ta det förbaskade första steget och lita på sig själv.

Vi fick även kasta ut gästerna idag. Brandalarmet började tjuta och brandkåren kikade förbi. Förmodligen någon som stått i den bakre trappuppgången och rökt då det var rykigt och luktade cigarett. Iskallt!
Något som var kasst var ju det att brandbilen tog minst tio minuter på sig att komma, ändå har vi ett aktivt larm. Sedan lät det "förmodligen är det.. svårt att veta.. ring om ni upptäcker något" . Inga blåljus eller sirener på bilen, vi var verkligen prio tjugosju på deras lista ikväll. Puss!

Nu ska jag sova, eller försöka. Sova lääänge imorgon!

Föresten, någon som vet hur man får in ett örhänge i näsan utan att veta om detta?

Kommentarer
Hagberg säger:

Det är bara du som kan få in ett örhänge i näsan utan att veta om det .. Du är så jävla bränd :D <3

2010-12-15 | 22:27:10
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback