vad gjorde du under 2010?

Vet att det är lite tidigt men jag gillar listor likt denna. Så why not?

Varit utomlands - Yes
Snott något från en privatperson - Nej
Fått skäll av rektorn - Hehe, ohja!
Skolkat - Vem, jag? Näe!
Brutit ett eller flera ben - Nej
Känt dig som ett oupptäckt geni - Jag ÄR ett geni!
Haft fest hemma - Nej
Fått kontakt med gamla vänner - Yesyes
Varit kär - Ja
Druckit alkohol - Nej?
Rökt vattenpipa - Nej faktiskt inte .
Installerat en skrivare - Nej
Drabbats av minnesluckor - Har jag säkerligen
Druckit hembränt - Det tror jag inte
Blandat alkohol och medicin - Näe
Svimmat - Nej
Hållt dina nyårslöften - Har aldrig haft några
Snattat - Nej
Retats - Ja
Badat naken - Nej
Varit beroende av något - Tuggumi
Slagit någon -  Ja
Fått IG på ett prov - Nej
Gett pengar till en tiggare/hemlös - Ja
Bråkat - Ja
Trängt dig i matkön - Ja
Åkt sparkcykel - Ja
Hatat någon - För många
Bränt dig på en manet - Nej
Hamnat i trubbel med polisen - Nej
Bitchslapat någon - Ja
Fått nya vänner - Ohja
Förlorat en eller flera vänner - Yes
Kastat en snöboll på någon - Haha, ja
Skjutit en älgko - Nej?
Citerat ur ett flertal filmer - Ja
Dumpat någon - Ja
Liftat - Ja
Åkt polisbil - Nej
Papercutat dig - Ja
Varit allvarligt sjuk - Ja
Druckit alkohol på offentlig plats - Aldrig druckit alkohol .
Slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg - Nej
Slagit huvudet hårt i väggen - Nej
Skurit dig själv av misstag - Ja
Hetsätit - Nej
Gjort bort dig offentligt - Haha, nej?
Gjort något du aldrig gjort tidigare - Ja
Dejtat - Ja
Däckat - Nej
Varit på konsert - Nej
Haft bulimi/anorexi - Nej
Gett ut din msn till en random - Yes
Druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta - Nej
Kastat mat/dryck på en arbetslös - Haha, varje dag!
Tagit receptbelagd medicin utan att behöva - Ja, våra alvedon hemma är receptbelagda
Somnat på allmän plats - Buss/Tåg
Spenderat natten på ett sjukhus - Nej
Mobbat någon - Ja
Hånglat med någon som har pojkvän/flickvän - Kan ha hänt, ja
Druckit så mycket att du spytt - Ehm.. nej?
Tagit någons oskuld - Nej
Gått bakom någons rygg - Har jag nog gjort
Gett någon oskyldig skulden - Ehm.. ja.
Förbannat någon genom häxprocesser - Haha, ohja!
Kallat någon slampa/hora - Ja
Målat på väggen - Ja
Hotat någon - Nej
Skrivit blogg - Nej?
Varit på festival - Nej
Skickat vidare kedjesms - Nej
Bowlat - Haha, ja
Kallat någon för sär - Ja
Utövat tungrullning med över 2 personer på samma kväll - Ja
Gått på bio - Ja
Varit vaken i mer än 24 timmar - Ja
Ringt från en telefonkiosk - Nej
Pratat med en helt okänd person - Ja
Knarkat - Nej
Pussat någon av dina vänner - Ja
Haft ett jobb - Yes
Köpt en ny mobil - Jag köper inte mina mobiler
Tatuerat dig - Yes
Piercat dig - Örat i alla fall
Färgat ditt hår - Yes
Varit i Finland - Näe.
Flyttat - Nej
Rest över 100 mil - Yes
Klappat en enhörning - Charlie!
Köpt något väldigt dyrt - Yes
Dansat salsa - I min fantasi!
Odlat illegala växter i garderoben - Har några svampar där inne


Kommentarer
Tarja säger:

"Druckit alkohol på offentlig plats - Aldrig druckit alkohol ."



Nästa fråga...

Har du ljugit någon gång? ;)

2010-12-27 | 10:19:42
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback