and you would say that?

Ibland förstår jag mig verkligen inte på hur folk tänker.
Jag hade tydligen min chans och nu när jag försökt gått vidare så passar det inte dig i alla fall!?
Du vill äta kakan men ändå ha den kvar - så du ska slippa vara ensam.
(För tankarna helt random till Örebrospexet jag och Ida var på.. Roligt för oss som vet!)

Morgonen har bestått av stallbesök. Skapligt trött var jag allt när jag klev upp ifrån den varma mysiga sängen. Halv tre eller något sådant vann Sverige äntligen guld i curlingen. Men jag stängde inte av datorn fören bortåt fyra. Mr. P var här då med. Om ni ville veta liksom.
Snart kommer mamma och hämtar mig. Ska försvinna hem till henne ett par dagar, superskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback