dreaming whit a broken heart

Har glömt att nämna att min syster ringde i helgen. Hon hade sett att hotellen nere i Strömstad annonserade om sommarjobbare. Så hon var eld och lågor så jag samtyckte att hon kunde knåpa ihop ett personligt brev åt mig och lämna det. Jag tänker dock SE det brevet för stava, det kan hon inte. Haha. Himla bra intryck om syster kommer och lämnar ett brev fullt av stavfel åt min räkning.
Hur som helst, förhoppningsvis får jag ett jobb. Det innebär att jag lagt beslag på systers och Jockes vindsrum (bland alla spindlar och FLUGOR - det kryllar av flugor däruppe!) samt drar ner mopeden dit. Jag som lovade mig själv att det var slutåkt på gamle Greger. Men för att kunna ta mig in till staden utan att göra livet surt för syster så blir jag så illa tvungen. Men det är bara en mil eller sådär, tror jag överlever. Hinner antagligen inte ta körkort innan heller. Annars gör jag som min syster - åker ändå. Skrev jag det där precis? Uha.

Nu ska jag fortsätta med att stryka min skjorta och leta på Ullviskylten vi ska ha på oss.
Får se vem jag åker på att arbeta med ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback