just a quick one

Folk är som galna både på sms och msn, vad är det med dom?
Eller ja, det vet jag ju. Skutt är ikväll, ingen är klok på någonting. Varesig kläder eller skjuts.
Men jag har löst det ena i alla fall. Om vi inte lyckas pressa in oss i någons bil så sa pappa att han kunde hämta. Så det känns bra just nu. Allt annat är också nästan fixat. Det enda som är kvar är vad jag ska vara.
Dagens i-landsproblem.

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Ska kirra lite kläder och fundera. Sedan ska jag bort till Ida och fixa lite mer. Efter det tar vi bussen in till Kööööping och chillar först hos Emma. Ska bli kul. Tummen spikrakt upp.
Enda negativa är om vi måste gå. Jag ska ta fula skor med mig! Klackar, snö och lång promenad är inte uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback