söndag

Så underbart att sova länge denna dag med. Ladda upp för en tuff skolvecka, eller?
Har ju fått nya tider på Scheele så vi får se hur det går denna termin. Får jobba mer än slöfocken Josefine i alla fall. Hon får dessutom ta ledigt en dag för att hon var med på champangeprovningen den dagen vi hade studiedag. Så jäkla slappt alltså. Nej fy så jag säger. Helt okej att jobba där ändå så jag ska inte klaga!

Förutom att kliva upp sent - dvs efter tio så han jag och pappa inte varit lata. Nejnej. Vi har tagit ner och bytt gardiner, tvättat fönster och så vidare. Jag har dessutom fållat upp dom nya gardinerna. Visserligen var det en lathund med fliseflax eller vad det nu kallas och man bara stryker på det men ändå. Det är avancerat!
Så nu är det fräscht i rummet i alla fall. Bytit bordsduk har jag med gjort. Massa skills idag alltså.

Senare blir det att städa på rummet, byta i sängen och plocka lite. Mys ikväll förmodligen.
Är ju tydligen en speciell dag idag så man får la anstränga sig en aning.

Så ah, hoppas ni får en mysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback