you are pathetic

Kalaskväll igår.
Beställde hem två familjepizzor. Dock åt vi nog inte mer än en skulle jag tro. Men gott var det. Jäkla tjockisar vi är! Tjötade som vanligt och ljudnivån blev ganska hög. Alltid trevligt.
Finns la inte så mycket att berätta. Vid två kanske så skulle jag kila hem. Linn följde med.
ÄckelFerdi och någon av hans skabbkompis stannade sin bil intill oss. Ferdi tyckte allt att vi skulle ha lite roligt. Jag skrattade honom rakt i ansiktet. Helt otroligt att hans ens tänkte tanken liksom.
Han ville dock ändå och vi skulle vänta där vi var medan dom parkerade bilen. När dom åkt så sprang jag och Linn som två luffare och gömde oss i en källartrappsnedgång eller hur man nu ska säga.
M, E och deras respektive ringdes ner och Baykar sprang efter deras bil när dom kom tillbaka och frågade vart vi tog vägen. Så jäkla spårat alltså.
Det hela slutade med att min bror blev förbannad när jag berättade och han följde med hem och sov hos oss.

Ikväll är det melodifestivalen och jag tänker vara så töntig att kolla!

Kommentarer
Ellenor säger:

Emilia jag måste bara berätta en sak! På söndagen så skulle Baykar hem till v-ås igen och gissa vem som sätter sig breve baykar i tåget o börjar prata?? Jo han Ferdi, baykar tar fram sin mobil där han hade ett sms där det stod vad ferdi hette i efternamn och vart han bodde och massa information om honom haha, baykar ba vet du vem den här personen är? Då hade ferdi blivit as rädd och sagt det där är min lillebror vad vill du honom?

hahaha snacka om att vara en hare!!!!! :)

2010-02-09 | 21:41:24
Bloggadress: http://ellenoreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback