by night

Jag har börjat vända på dygnen. Inte okej.
Men snart är det sängen och en film som gäller. Huvudet börjar strejka nu så det är la lika bra.

Har hunnit med att lägga ut sadeln på annons inatt faktiskt. Eller den har inte kommit ut ännu i och med att jag betalade idag. Kommer upp om ett par timmar, på en mer normal tid. Haha.
Kan lägga ut länken här i bloggen senare om det är någon som är intresserad utav en allround emot hopp. Normal emot vid och 17". Brun, eller mer.. nöt. Kastanj kanske är det rätta betäckningen? Hur som helst. En flatback i alla fall. Calle har vuxit ur den och den är för lång för Plutten.
En självklarhet när man man lägger ut en annons är ju att kika runt (även om man gör det sjutusen andra gånger med!) och jag hittade en perfekt sadel!
Vi har ju alltid sagt att våran nuvarande sitter som ett smäck på Calle och letar därmed efter en till Wintec Cair fast nu i dressyr. Jag hittade en.. i ÖREBRO! Priset var under ett 'normalpris' för dessa sadlarna och sätet var en 17½ som vi har på nuvarande. Dessutom följer det med extra järn som man brukar betala minst 500:- styck för om jag inte missminner.
Annonsen var dock inlagd för en månad sedan drygt så nu håller alla tummarna för att hon har den kvar.

Nej, sängen vill ha en dejt nu.

CH Trevor Flatback
2700:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback