do you remember?

Glömde helt bort en sak. En tråkig sak. Mycket tråkig sak!
Igår fick jag och Josefine prata med två ettor som funderade på att gå hotell. Dom nämnde då att det var någon som dött på Scheele. Jag och J hade ingen aning om detta och frågade Gunnel idag.
Den man minst trodde, och den man minst ville (om man nu får säga så..) är borta. Hon både jag och J fastnat mest för, det klickar liksom direkt när man träffar henne. Så störtskön människa!
Vi har varit på hotellet mindre än ett halvår om man lägger samman dagarna, men ändå känns det så himla tungt. Jag har ingen att tigga skjuts av längre på tisdagskvällarna när det var hon och jag som stängde. Ingen jag kan följa med ut när denne ska ta en rökpaus.
Känns så himla ovärt att en relativt ung människa med en hel familj hos sig ska försvinna sådär.
Nej, det kommer inte kännas speciellt bra att börja jobba på tisdag nu. Speciellt inte när det är M man egentligen ska möta. Kommer bli tomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback