fields of gold

Jag kom upp imorse, konstigt nog.
Denna gång lade jag telefonen låångt borta på bordet samt satte igång ett litet resealarm. Vilket tror ni ringer? Självklart vaknade jag upp av att det lilla alarmet tjuter, tio minuter efter att telefonen skulle ha pipit. Knas minst sagt!
Annars har det varit ganska okej idag. Foten har gjort ont men inte mer än vad man klarar av. Massor av nior vällde in i köket. Ganska drygt. Marcus tjötade om och om igen om sitt kranvatten, McDonald's kycklinghamburgade samt slängde med dessa kycklingben konstant. Jag tror jag kan upprepa vad han sagt under denna dag med lätthet. Vi retade honom för det.
Laga lite mat fick vi göra med. Jag gjorde ungsbakad potatis. Supergott! E och T gjorde baconköttbullar (?) medan J och L fixade ihop något wrapsliknande med currykyckling. Riktigt gott blev det faktiskt.

Slutade fem över elva, tog halv ett bussen hem och nu är jag här. Blir stallet lite senare, när jag orkar.
Ska försöka ladda upp några fler bilder ifrån helgen med. Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback