godnatt

Snart blire en dejt med sängen. Supertrött tjej!
Hästarna fick sovmorgon imorse dom med. Lite väl länge kanske. Vid tio var jag ute men dom levde i alla fall. Så hem och hjälpa pappa med att ta ner julen. Aldrig en dag för tidigt.
Mathilda drog med mig ut på en promenad. Vi kilade till stallet och fixade natt samt pratade skit. Vi håller tummarna för henne nu. Superspännande! Hur ska jag kunna hålla mig en hel vecka? Jag vill veta nuuu.
Hur som helst, jag är sjuuuukt sugen på egen lägenhet. Blir inte bättre när M's kille Dennis får sina nycklar snart. Dessutom så har Lina kirrat lägenhet med. Alla bara flyttar. Jag vill med!

Dagens stora fundering är om jag ska orka gå på engelskan imorgon och ha tre timmars hål. Eller skippa den och ta ett bussen in. Miiicket svår fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback