half of my heart

Har egentligen inte mycket att förtälja.
Släppte ut hästarna, hem och sova någon timma, fixa sig och sedan iväg.
Strax efter klockan två var jag, Mamma och Kent ute hos familjen Lindkvist tillsammans med massor av andra människor. Blev tipspromenad och korvgrillning på fotbollsplanen i skogen. Ganska mysigt. Kallt om fötterna dock.
Sedan gick vi hem till dom och fikade supergott innan vi fördrev tiden med sång och spel. Åt soppa gjorde vi med. Massor av mat. Tummen upp.
Vid nio tiden kanske så hoppade jag in i E och C's bil tillsammans med P. Ett stopp vid stallet blev det. Kastade in hästarna och pratade om vinterpäls som fascinerade dom. Väl hemma så kikade jag och pappa på en film. Rusch Hour 2, kan det ha hetat så? Hur som helst. Nu sitter jag här och funderar starkt på att dejta sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback