"men gliiiiid då!"

Det är verkligen superkallt ute!
Hade dubbla byxor plus en tjock jacka på mig ut till stallet, men ändå frös jag. Kan bero på att jag ramlade i snön. Jag är så värdelös! Haha. Var mörkare än jag brukar tycka att det är på cykelvägen innan man kommer upp på landsvägen. Vägen svängde och jag svängde med - bara lite för mycket. Plötsligt tvärstannar cykeln och i slowmotion ramlar vi åt sidan. Rakt ner i massor av snö. Det var inte varmt!

Jag begav mig hem till Josefine efter att jag nattat hästarna. Bean och Angelica dök upp och vi kikade på Robinson innan Bean trallade hemåt. Dock hann vi resterande inte kika speciellt länge innan B ringde och frågade om vi ville vara med på Hockeyturnering. Självklart ville vi det så vi traskade över dit.
Willy utklassade oss allihopa men attans så vi skrattade. Jag och Josefine var sämst. Inte förvånar det mig i alla fall..

Nu är jag hemma igen som sagt. Ska kika lite till på företagsekonomin innan jag kan dejta kudden. Får offra min sista sovmorgon imorgon också. Jag är för snäll helt enkelt. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback