oh, i'm sorry

Sluta tjata efter uppdateringar.. :3

Blev varken det ena eller det andra. Igår så blev det inte alls mycket skola - ajabaja!
Mamma kom och hämtade mig vid tvåtaget någongång, for till Köping och letade skor. Blev ett par Uggs. Eller ja, fakeuggs. Supersköna. Sedan så passade jag på att smita in på Intersport och köpte en mysdräkt. Behövligt! Vet inte vart alla mina tjocktröjor tar vägen. Sedan så käkade vi lite för att sedan fara hem.
Hur det såg ut hemma ska jag kasta in en bild på. En sak är bara den att Humle måste ha övernaturliga krafter. Han kan bli platt och flyga - det ni!
Sov även kvar hos mamma, myys.

Så idag blev det skola, inte något spännande sådär. Mamma hämtade upp mig på stationen och vi for ut till Pops. Jag har ju lyckats spruta foundation på min underbara tröja. Mamma skulle sedan fixa och hälle på Klorin. Den tröjan blev inte så vacker. Skulle leta efter en ny men dom fanns inte kvar. Sådant är livet.
Köpte dock en ny grep på Granngården. Lyckades döda den förra för ungefär femte gången.
Humle har ännu en gång visat sina superkrafter och haft sönder buren en smula. Helt otroligt!

Nu blir det stall och fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback