oh, my love

Dessa dagar har jag sovit, sovit och sovit lite mer. Så otroligt skönt!
Jag gick upp imorse och åt lite frukost med päronen. Sedan gick jag till sängen och sov bort ett par timmar. Kan inte bli mycket bättre. Eller ja.. hör man hur mamma skriker "HUMLE! Du kan ju inte äta det där!" och en liten stund senare får en puss av ett odjur som visat sig äta bajs så kan det bli bättre! USCH! Duschen nästa.
Annars har dagen flytit på ganska händelselös.
Dock har jag kommit underfund med att både mor och Kent gillar stallet, innerst inne. Mamma har under dom senaste sju dagarna följt med tre gånger och Kent två. Utan att jag ens frågat så har dom velat följa med. Och idag kom båda två med!
Kent började hugga in med mockningen och mamma pillade med allt möjligt. Jag blir mest irriterad för dom är bara ivägen! Gulliga dock!
Det som förvånade mig mest var Kent och att han började mocka. Kul typ! Fast mata Calle med mandariner ville han inte, men mamma var snabbt där.

Nu har jag avnjutit en underbar fredagsmiddag bestående utav kokt korv med bröd.
Kvällen ska spenderas så att jag retar pappa så mycket som möjligt. Anatgligen när vi kikar på Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback