one way or another

Jag mår verkligen kasst. Jag är nästan värre än pappa när det kommer till förkylningar! Tycker så jäkla synd om mig själv när jag går här hemma och nyser. Ont i halsen som en gnu och ingenting hjälper! Förra förkylningen så köpte jag jättebra halstabletter på apoteket, hade en kvar som jag tog imorse. Precis när den tog slut, vem tror ni nyser? Halsen rivs upp av tusen nålar och så var jag tillbaka på ruta ett.
Jag måste plugga idag också. Har ekonomiuppgiften att göra klart för att kunna få godkänt i kursen. Sedan, om jag inte vill få IG i svenska (ironiskt nog) så måste jag göra den uppgiften med. Vad är det som hänt egentligen?

Nu blir det soffan och något varmt att dricka som gäller tills pappa kan komma hem och ta hand om mig!

Haha, jag bjuder på den!


Kommentarer
Gokay Acel säger:

Why everytime same kinds of photos ? :-)

2010-01-20 | 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback