snabb uppdatering

Sitter i skrivande stund och är blöt. Nästan nyss utkommen ifrån duschen. Innan det var jag och fixade natt i stallet. Känner mig sjukt stressad fast jag inte behöver. Så jäkla onödigt må jag säga.
Om ungefär en timma ska jag vara på plats nere i lokalen. Hinner inte hjälpa till som jag hade tänkt, stallet kom i vägen. Så nu slipper jag alltså stressa. Kalas.

Ellenor ringde helt panikslagen när jag var i stallet; "EMILIA! Jag har låst in kortet!" Hon har alltså lagt kortet där inne, gått ut och stängt dörren. Nu för tiden kan ens kort enbart användats när det är registrerat att man ska använda den lokalen. Ingen annan kan alltså ta sitt kort och komma in när E har bokat.
Tur nog så är Saxin VIP.. ;) Jag kommer in överallt och när som helst. Pappas kort, eftersom han är med i styrelsen och har varit ordförande, går till allt.

Nej, nu ska jag eventuellt kila över till Mathilda en snabbis. Kommer nog en update imorgon. Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback