uhhf

Höjden av klantighet var något jag lyckades med idag. Ni är inte förvånade hoppas jag.
Går helt normalt ifrån köket in till storarummet för att sätta mig i soffan. Dock kom jag inte framåt utan neråt. Trampade snett eller vad jag än nu gjorde, så vek sig foten och tyngdlaget tar över.
Lyckades bryta av en gren på julgranen som fortfarande står framme, men det syns inte nu för jag är så himla bra.
Blev att halta till duschen och slå på kallvatten. Stod där ett tag innan en ispåse åkte fram. När foten sedan var iskall så nöjde jag mig. Köldskador på detta behövs inte. Så nu när foten var tinad och torr blev det en linda.
Får se hur det känns imorgon, förhoppningsvis lyckades jag unvika en svullen blå fot i alla fall.

Slutar fem över elva imorgon föresten. Fick tydligen första kökspasset imorgon. Suger!
Niorna ifrån KAK-regionen kommer och ska kika.
Surt bara att bussen hem går tio i elva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback