uprising

Sliten och frusen. Just nu skulle det inte sitta fel med någon slags snabbmat och ett badkar. Fy så underbart det skulle vara. Men så trevligt ska vi inte ha det.
Nej istället så tog vi nya tag, första dagen i skolan. Helt okej dag ändå, två lektioner men en låång håltimma. Tror det ligger på tre timmar eftersom jag inte har någon matte. Än i alla fall..
Jag, Alex och Terese var och pratade med Christer idag så snart ligger nog Matte B på våra scheman. Kalas.
Jag började med Psykologikursen idag. Tror det kommer bli spännande faktiskt. Läraren verkar bra och kursen intressant. Synd bara att vi blev en så himla stor klass.

Till skillnad ifrån andra dagar har jag haft massor av tur! Det är helt otroligt. Eller jag hade otur imorse. Glömde busskortet. Ska man åka buss kan det gå an (är i alla fall billigare men hade inte bankkortet med mig heller) om man drar till med att jag glömde det. Men imorse skulle jag åka tåg med Alex, så det går inte lika bra. Ringde till Ellen som skulle få skjuts av sin syster. Så tummen upp för det.
När jag sedan skulle hem, med bussen, så slutar kortläsaren att fungera så det var bara att hoppa på i alla fall. KALAS!

Nu är jag hemma och har precis mättat magen lite, eller snarare retat. Ska ta itu med lite plugg innan jag far vidare. Ont i halsen som en gnu har jag med. Rött och svullet - jag är alltså sjuk igen!


Kommentarer
Tarja säger:

Du vet var det finns badkar ;)

2010-01-12 | 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback