watch me walk

Så otroligt skönt att ni anar inte. Bara känslan av att jag slipper sätta mig på cykeln ikväll är så sjukt underbar. Jag behöver verkligen inte bege mig ut i kylan och mörkret. Jag slipper ramla i snöhögar och hacka bort skyhöga styltor ifrån hästarna. Underbart!
Det är helt sjukt att man kan känna något dyligt som man verkligen brinner för - egentligen.

Blev inga ridstövlar idag. En snabb koll över internet avslöjade att allt var stängt. Även dom som brukar ha öppet på söndagar. Men vi tog oss en tur i alla fall med mig bakom ratten. Det var halt och spårigt. Men jag klarade det galant. Att bara ta ett automatkort lockar så fruktansvärt men är så onödigt!
Köpte semla gjorde vi med. Jag tog pistage - superäckligt! Mår illa som en gnu nu. Vem mår bra efter att smälla i sig en semla med tre liter pistage, fem liter grädde och en söt vetebulle? Aldrig mer!

Nu blir det en efterlängtad dusch, lite plugg och sedan 'En annan del av Köping'. Vem vet, jag kanske dyker upp i rutan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback