you make me wanna belive

Rätt okej dag. Det enda roliga som hände var nog vår engelskalärares utbrott på Viktor.
Lärare: "Men du beteer dig som en 6 åring"
Viktor: "Men det är ju för att det kommer ifrån en FYRTIOsex årig lärare"
L: "Du går ut nu!"
Sen hade dem ett lååångt samtal utanför salen och aldrig har vår klass varit så tyst. Någonsin!

Efter skolan for jag, Therese och Jonna till Västerås. T och J skulle kika i affärer och jag skulle möta upp Anna, Julia och Cajsa. Kilade runt lite och fick tag på det vi behövde, och det jag behövde. Så nu är allt mitt avklarat för stunden. Känns bra.
Imorgon blir det först skola sedan hem och traska runt tills Mathilda kommer hem. Över till henne och där ska vi fixa oss innan vi kilar ner och hjälper Ellenor med förberedelser. Sedan får vi se vad som händer och sker. Om inte annat ligger vi på golvet och vrider oss i skratt. Om det blir som det brukar vill säga. Tummen upp för det.

Men nu ska jag äntligen gå och få någonting i magen. Inte ätit sedan lunchen i skolan. Synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback