det här är verkligen inte okej!

Tror ni mopedäcklet startade imorse eller? Shit vad arg jag var ska ni bara veta. Klockan var innan sju, jag somnade med ett dåligt humör, var trött och frös - som upplagt för ett mord på någon. Men lyckligtvis så kom jag inte så långt. Älskade syster kastade jag upp ifrån sängen och in i bilen i alla fall. Tack!

Har fixat ganska mycket på jobbet idag. Ordnat om och flyttar runt kläder. >Deadstock. Saker som är äldre än ett visst datum (i detta fall äldre än -07) ska skyltas fram ännu mer och sådär. Så har ordnat med det hela dagen. Helt okej faktiskt. Slutade vid fem. Görskönt!

Mopeden startade direkt när jag kom hem. Förbannat! Godissugen är jag med. Trött och vill se på tv. Men i det här huset har jag tydligen ingen rätt att se klart på mina program. Någon (no names..) har rätten att byta precis när det behagar - vad andra tycker spelar ingen roll.

Nej.. Ska ner och slicka i mig lite glass tror jag nog. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback