just another journey

Just i skrivande stund så har jag ont i fötterna, fryser och är trött som en gnu! Började tidigt, sju så var jag redan i butik. Jobbigt!
Ganska dryg morgon. Två frustrerade kunder innan klockan elva, ont i huvudet som jag vet inte vad. Dessutom så märkte vi att vissa streckkoder inte fungerade. Detab (kassaprogremet) hade varit inne i systemet på morgonen och hade antagligen då missat något. Det har varit dåligt väder här så det var ju inte lite kunder. Att då stå och l e t a upp varende pryl som saknar 'våra' etiketter (sådana vi drar ut ifrån vår maskin och klistrar på) tar sin lilla tid. Supporten svarade inte på hela dagen och inte fören vid fyra eller sådär så svarar dom och går in och ska fixa. Grejen var den då att vi inte fick röra datorerna. Då var det bara att ta fram kvittoblocken och sälja manuellt. Ganska jobbigt!

Ikväll blir det sängen tidigt i alla fall. Börjar inte fören nio imorgon - niiiice!
Inte blir jag ledig min födelsedag heller. Ingen kunde jobba, alla hade något annat att göra. Och jag kan inte byta tid med någon annan heller för alla jobbar senare än mig. Men ska höra med dom om det kanske är okej om jag skulle kunna gå någon timma tidigare. Isåfall så hinner vi in till Gbg innan klockan tickat på allt för mycket.
Grejen är ju den att jag jobbar jämt! Har frågat om jag skulle kunna få byta tid en gång och det är lördagen den första augusti. SÅ om jag går lite tidigare EN dag skulle nog inte kunna skada. Men det återstår att se.

Nu blir det en film i alla fall!

Kommentarer
Poesimannen säger:

Jag älskar dig massor baby och vi ska ha det treevligt så det ryker om det :D älskar dig massor <33

2010-07-20 | 03:04:07
Poesimannen säger:

Jag älskar dig massor baby och vi ska ha det treevligt så det ryker om det :D älskar dig massor <33

2010-07-20 | 03:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback