someday you'll get the answer

Vad hände igår egentligen?
Två bra saker - jag hade låång sovmorgon och mopeden startade direkt. En dålig sak var att himlen kissade på mig. Jättemycket! Så jag återgick till dagisstadiet och drog på mig regnbyxor och en regnjacka. Sedan tuffade jag iväg. Ändå plaskade det om mig när jag gick in till jobbet. Skorna var görblöta och regnbyxorna var tydligen inte helt täta. Så jag var blöt i rumpan.
Dock tog jag mig friheten att låna ett par tofflor på jobbet. Turkosblåa foppatofflor till ett rosa linne - modesinnet på topp! Men jag klagar inte, skorna var supersköna.
När jag och Sophia sedan traskade ut på parkeringen efter stängning så insåg jag att min hjälm låg kvar inne i affären så jag fick skjuts hem. Älskade syster skjutsade mig tillbaka så mopeden slapp stå rakt upp och ner på en parkering under natten. Fulaste hjälmen ever hade jag, (Stackars dig bby som kommer få ha den på dig sen ;))

Idag var jag ledig - awesome! Så vi har tagit en tripp in till Strömstad i ett underbart väder. Käkade mjukglass och kollade in systers lokal. Har varit ett lager där innan och han som hade det har bara försvunnit så allt ska kastas. Jag och syster passade på att uppdatera solbrillslagret. Gillas stenhårt!
Sedan tog vi en tripp till Svinesund och begick mord. Nästan. Jag inhandlade ett par foppatofflor! Förstår ni vad jag gjort eller? OMG! Men dom är supersköna att jobba i och mina fötter älskar dom så jag får le och se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback