this or that

Var och hämtade Dixie idag. För dom som inte visste så har hon bott hemma hos sin gammelmormor och sin mormor i en vecka. Och idag klarade inte syster av att vara ensam längre så hon lurade med mig och vi for iväg. Ganska skönt att komma ut lite. Varmt om inte annat.
Imorgon blir det jobb hur som helst. Ska se till att få shoppa lite när jag slutat, eftersom lite lööön har rullat in på kontot. Ska handla något nytt och lätt till Kreta. Känns som att sommarförrådet är magert, speciellt för så varma dagar. Ska bli niice med lite nytt.

Annars så har jag klippt mig.. Eller ah, rakat mig kanske jag ska säga. Rakhyvel fungerar utmärkt och man får fina längder. Faktiskt. Eller så inbillar jag mig bara. Men jag brukar bli nöjd i alla fall. Nu ska burret bara färgas. Blir nog imorgon.. kanske.. den som lever får se!

Imorgon kommer min poesiman också. Mycket niice på det alltså. Han stannar ända tills på tisdag. Alla vill fira min födelsedag. Haha.. Eller inte. Blir i strömstad btw.. Nu har vi velat ifrån Gbg, Smögen, Gbg, Arboga, Gbg och slutligen Strömstad. Men blir enklart eftersom jag jobbar och slutar så sent. Så kommer att bli niiice ändå.

Nej.. städa och sova är det som står på schemat nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback