who cares anyway

Jo jag såg det, stavfelet i föregående rubrik. Men jag orkar inte bry mig. Verkligen inte. Ni som gör det - gå och göm er!

Riktigt seg dag. Jag skojar inte. Man tjötade på i butiken och klockan tycktes stå stilla. Så jäkla drygt så det finns inte. Var riktigt mycket folk där ett tag med. Hela butiken blev fullproppad. Görgött som dom säger här nere. Tjänade ihop en hel del slantar idag må jag säga. Det gör jag med insåg vi idag - när vi kikade på hur mycket jag kommer jobba denna månad. Än så länge, om jag inte byter tider och sådär, så är jag ledig åtta dagar på hela månaden och det är minst av alla som jobbar heltid nu under sommaren. Great!

Annars så tror jag att jag aldrig kommer sluta få otur.. Hade nya mopeden idag. Vägrade starta imorse, Jocke och jag kikade och fick sedan igång skiten. Gick kalasbra hela vägen och sådär. Lite knas att låsa den men det kirrade jag ändå. Så när jag skulle hem - tror ni aset startar eller? Så Jocke kom och även denna gång hoppade den igång efter ett tag. Jag tror jag bär runt på dålig karma alltså. Måste nog hjälpa någon över vägen snart!
Vi får se hur det blir imorgon, om den vill jävlas då med. Börjar tolv dock så får en goood sovmorgon. Älska!


Ni kan la vara gulliga och ignorera en nyduschad/trött jänte


Kommentarer
ann säger:

jag gillar det jag ser , tatueringen & dig ! Jag saknar dig. Efter augusti kommer vi kunna träffas då blir jag av med jobbet.

2010-08-10 | 12:58:35
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback