you make me stronger

Dålig uppdatering nu. Men jag orkar inte. Är helt slut om dagarna. Finns inte så mycket att förtälja heller. Det mesta är detsamma som alla andra dagar. Jobb, hem och äta, dö på soffan och sedan tvärslockna i sängen vid tio. Sedan börjas det om bara. Samma visa.
Men idag är hon ledig. Massa med chill. Har lagat mat och agerat lekledare till barnet när mamman skulle ringa viktiga samtal. Härligthärligt. Ni sitter mamman i fråga och skissar. Och inte på vad för skit som helst, utan på min gaddning. Saxin ska det stå. Kommer bli göörsnyggt.
Annars tänker jag inte göra något idag. Blir bara godis och mys hela dagen. Igår hade jag min lördag så jag får äta upp kvarvarande godis idag.

Imorgon är det möte på jobbet. 07.30 prick ska vi vara där. Jobbigt eftersom jag börjar tolv egentligen. Så jag får bli på jobbet mellan halv åtta till nio på kvällen. Hur drygt på en skala blir inte det? Fatta att kasta bort en hel jäkla dag inne på det där centrumet. Så värdelöst.

Men nu ska jag kila bort till syster igen och kika hur det ser ut.

Bby, du är bäst. Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback