i will love you now, tomorrow and forever

Hur är läget? - Ptja, det kunde ha varit bättre.
Men vem är jag att klaga? Det finns värre saker att hänga läpp över än de bekymmer jag plågas med just nu. Ändå känns livet rätt chill nu. Solen skiner, skolan är utbytt emot praktik och nästa vecka är det slut på år två i gymnasiet. "Somliga glider ju på räckmackor och bara är allmänt dryga" utser jag som dagens citat som kom ifrån Ida. Även om det är taget helt ur sin mening så passar det in klockrent ändå. På alla punkter i mitt liv just nu.
Praktiken gick smärtfritt, räknade mest - såg till att alla kassor och rapporter stämde. Inte det roligaste men det fick tiden att ticka, begär inte så mycket mer just nu. Fick chansen att tänka också. Riktigt ordentligt. Visst känns det oerhört surt men ändå, jag är glad över den tiden vi faktiskt fick!
Tog bussen hem med Ida, kilade och käkade glass på Stadsgården. Mums!

Träffade på Ellenor och Julia med. Blir utlandssemester i slutet av Augusti. Hoppas bara att flera vill joina så vi blir några styckna. Kommer att bli awesome alltså! 


Kommentarer
ann säger:

tack gumman ;-) jag jobbar på Herrfallet i arboga ju ;-) & vi träffades ju på yran som tur var (y)

2010-06-03 | 09:25:39
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback