i'll tell it to your face

Kul när internet fungerar som det ska. Vem avskyr Telia? En bättre fråga är; vem avskyr inte telia?
Hur som.. sitter och försöker ladda ner dom senaste uppdateringarna, Jocke trodde att det kunde hjälpa. Supporten hade sagt det till honom när hans också slog ifrån sig. Börjar bli ganska drygt när internet helt plötsligt dör och man måste starta om hela programmet. Lagom kul när man sitter och skriver någonstans och så försvinner allt. Så nu ska alla hålla tummarna för att det här fungerar. Annars kastar jag ut datorn genom fönstret!

Annars så har det inte blivit mycket sömn inatt inte. Har hostat som bara den. Såndär elak hosta, sådan som gör ont. Men ett par timmar blev det innan mamma kom och drog upp mig. Kilade in till Nordby en sväng. Pratade med några inne på MyOne och så kikade vi på vart jag ska parkera och sådär. Mamma och Kent lämnade mig ensam här och vi andra gick och handlade. Så nu är jag utelämnad åt monstren. Illa.

Nu kommer solen också. Hoppas på vackra dagar här nu så man kanske kan få lite färg innan utlandet. Hur som helst så skulle jag ha visat er en bild på mitt rum. Men datorn vågar jag inte röra just för internet och att fixa ifrån mobilen orkar jag inte. Ni får se sen. Som alltid.

Nu blir det en powernap framför en dålig film. Lovely!

Kommentarer
Poesimannen säger:

Hoppas du har det bra därnere sötnos :) <3

2010-06-14 | 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback