i'm loosing my control

Idag.. Något vettigt idag? Nej verkligen inte.
Var den enda som började sju, alltså jag som fick ta städningen. Är nog det tråkigaste som finns! Annars så har jag mest stått nere vid fodret och åter igen packat upp säckar. Jag spyr snart på det.. Men denna gång var det helt korrekt med följesedlar och allt så känns bra. Insåg nu närjag kom hem att jag helt missat att leverera in allting. Men förhoppningsvis så ser dom sedlarna och tänker att jag varit knasig igen. Illa.

Får se om dom ringer imorgon och frågar om jag kan jobba. A var sjuk idag och visste inte om hon skulle vara hemma imorgon också. Så jag kanske åker på att jobba från tolv till stängning. Men rätt chill ändå, jag får ju pengar. Alltid nice! Men det återstår att se imorgon.

Blev inga skor idag btw, man är helt körd efter jobbet (speciellt efter två dagar med enbart foder) och fötterna är inte alls speciellt mysiga, speciellt inte för att prova skor. Så ska ta det någon dag innan jobbet, eventuellt imorgon. Den som lever får se. Ska bli riktigt fint väder här nu i dagarna, så hoppas nästan att jag är ledig så jag också kan få lite soool.

Nej, nu blir det pill med annat. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback