klant, klantigare, klantigast

Ibland undrar jag hur jag lyckas med alla mina klantigheter.
Idag ordnade jag en pool inomhus. I badrummet rättare sagt. Ganska mycket vatten på helt fel ställe. Jag är grym på att svabba golv nu i alla fall. Tack och lov för golvvärme och reglerbar värme. Så hoppas på att allt ska vara fit for fight imorgon. Varmvattnet tog slut så kunde inte tvätta håret ordentligt heller. Blev att doppa huvudet i badkaret och göra det bästa av det hela. Får ta en snabbis imorgon innan jobbet istället.

Nu är det mys framför teven med cheeseballs som gäller. Mysigare går inte att få.
Pappa sätter in lite cash på mitt konto imorgon, gillas enormt. Så ska se om jag kanske kan inhandla ett par nya skor snart. Skulle vara grymt nice.

Men nu är det back to teven igen. Värdelös uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback