oh my rude boy

Vad har jag pysslat med idag? Ptja, absolut ingenting av värde om man säger så..
Syster for iväg vid tio och köpte en ny barnstol, jag drog mig i sängen till strax innan elva. Första sovmorgonen på mitt lov, helt sjukt. Hur som, vid tolv så åkte jag, syster och Dixie in till Nordby. Käkade och kikade lite i affärer. Jisses vad snygga kläder det kommit. Det kliar i mina fingrar må jag säga. Ska nog bränna liiite imorgon, fast jag sagt att jag ska spara. Men vadå, till?
Blev storhandel inne på MaxiMat sedan. Men nu har vi mat för ett bra tag ska tilläggas. Dagens bästa måste nog bli min drog - Vanilla Coke. Dom säljs i fridge pack här. Billitgt dessutom. Var bara tvungen att inhandla en sådan. Så illa kan det gå när man bor här nere..

Kvällen till ära så har jag gjort pankakor. Det mpste nog ha varit dagens spännande. Ungefär så mycket av värde har vi uträttat idag. Illa.

Bjuder på den här.. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback