träningsvärk AB

Blev uttvingad av FL på en ridtur nu ikväll. Med oss hade vi Emma också. Mycket trevligt var det. Förutom att det var miljontals mygg. Jag skojar inte. På en sträcka så var det myss precis överallt. Ni vet när man bara ser ett svart stort moln närma sig med odjur. Precis så var det och vi var mitt innuti det! Ganska obehagligt må jag säga och det tyckte FL's hästar också. Collin fick för sig att helt random kicka och FL hamnade på sniskan. Hon och Emma hoppade då av och gick en bit.
Min goding brydde sig inte nämnvärt om flygfäna så vi traskade på som vanligt. Trött blev han i alla fall. Men när vi kom tillbaka så körde jag med honom lite. Gick faktiskt bra. Pressade inte så mycket dock, han är ju ändå i oform. Haha.
Vidare ut till andra stallet för att mata katten som ändå inte är där. Hon har nog gömt sig på något bra ställe. Har inte rört maten sedan i onsdags i alla fall. Aja, hon lär nog dyka upp snart.

Ikväll blir det bara myys. Orkar inte med så mycket annat. Lite popcorn och en bra film så klarar jag mig. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback