when it all goes up

Ganska tuffa dag. Sepeciellt för benen. Jag tog på mig att fixa foderleveransen. Det skulle jag nog inte ha gjort. Det är inte lätt när nästan alla säckar väger 15 kg och det är typ hundra av dom. Det är upp där, fel plats, ner och byta. Lasta av hela pallen, flytta staplade säckar och få det i rätt ordning. Sedan är det en ny pall som ska in. Och dom väger ju inte lite.. även med pallastaren så är det en kamp. Man får mjölksyra i benen!
Tror ni jag hittade en riktig följesedel då? Fanns en (självklart i den sista pallen!) men den stämde ju inte alls. I princip ingenting fanns med på den sedeln. Så att leverera in alla varor i systemet var inte roligt. Sedan var det så jäkla mycket beställt att jag fick köra upp på lagret. Två fulla pallar - tvärs igenom hela varuhuset. Inte roligt någonstans.

Bara så ni alla vet, spindlar kan äta hundar. Jag vet att vi har diverse sorter i stallet som med lätthet hade slurplat i sig en saftig liten vovve. Så Tarja, ta det lungt med din lilla pälsboll sedan.
Annars så har vi blivit med häst igen. Eller vi och vi, jag vill gärna pilla på den jag med så därför får det bli ett vi. Ett ponnysto. Ska bli awesome tror jag nog. Lät lovande. Så nu blir det att drilla Maria ordentligt så hon blir nästa toppryttaren. Detta innebär att Calle lämnar Fredrika och hennes kusar och flyttar hem. Skulle ha varit spännande att se hur glad Calle blir över ett dambesök.

Tre ord; Parken i Göteborg <3

Kommentarer
poesimannen säger:

Men din snuskis då nu får du förklara parken i göteborg va lite närmare (A) <33

2010-06-29 | 01:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback