you are to good for me

Kul att man kan sova om nätterna. Somnade nog runt två, tre sådär inatt. Vaknade vid fyra igen, genomsvett trots att jag sparkat av mig täcket. Tog ytterligare en treo (börjar likna mamma nu tror jag, illa!) och kunde sedan sova ytterligare någon timma. Skulle ju ändå upp vid sex igen.
Men iväg till praktiken kom jag, creds i massor till mig! Febrig, trött, ont i halsen och med en grym magvärk så tog jag mig igenom dagen. Fixat frukosten, checkat ut, tagit bokningar, lunchkassan och ptja, det mesta. Måste erkänna att jag kände hur världen snurrade till ibland. Men jag överlever.
Sov hela bussresan hem och hamnade direkt i soffan. Så otroligt skönt! Magen börjar sakta ge med sig nu, tack och lov! Får se hur det blir med febern och halsen. Förhoppningsvis är allt bättre imorgon.

Skulle ha haft körlektion idag. Men hann inte med - orkade inte med. Hann inte ens ringa och avboka, så mycket har det varit idag. Telefonen har ringt i massor, det har kommit bussar, grupper och konferenser hela dagen. Är helt slut nu så ska ta och hoppa teorin ikväll också. Eller den börjar om en minut. Men hinner ändå inte gå klart den innan jag åker, så kan lika gärna köra på när jag är hemma igen.

Men ikväll blir det att dö en smula. Det är jag värd efter den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback