ehm.. hoppsan!

Det är ingen som är intresserad av min kväll, jag är ganska så säker på det.
Så därför tänker jag inte dra något mer invecklat inlägg om det.

Kan nämna att jag och Sabina inte hann klart att fixa oss på över två timmar. Då är man ganska seg alltså! Blev citronvin och sockerdricka. Passade på att köpa en sån i och med att smultronvinet i samma märke är kalasgott. Lime Gold hette detta. Rekomenderas starkt! Inte alls sött och sliskigt. Mer fräscht och syrligt. Med lite söt sockerdricka så blev det massa tummen upp.
Sen så hamnade vi uppe i Ullvibackar hos Johan som nyligen fyllt tjugo. Absolut supertrevligt hade vi. Det sämsta var dock att bilen blev full när dom skulle vidare till krogen. Så jag, Daniella, Malin och någon till tjej fick GÅ hela vägen ner. Så drygt!
Blev en stund hos någon Thomas tror jag han hette tills Sabina med fler bestämde sig för att det fick räcka med krogeriet så mötte upp dom vid en random pizzeria. Där blev vi sedan haffade och meddragna på efterfest.
Där var det singstar på högst volym klockan tre på natten, stackars grannar!
Jag och Daniel tävlade i vem som kunde hålla balansen längst på en pilatesboll. Jag förlorade inte egentligen, men han hävdade att han vann. Omöjligt, han kunde knappt stå upp!
Och det ena leder till det andra.. ehm. Så klockrent egentligen.

För att få ett slut på denna lilla återberättelse så jag kan säga att runt klockan sex så var jag i Sabinas soffa.
Så två timmar sömn, om ens det, har jag fått. Skapligt slitna var vi båda två. Lägg på våran jäääkla träningsvärk sedan powerboxen så är det knappt att vi orkade röra oss.
Men vid tolv kom Jennyboy och vi kilade iväg till stan och fick i oss lite mat. Tummen upp!

Kvällen kommer spenderas liggandes. Ska inte göra något mer än nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback