feel the pain

Mina lärare måste avsky mig. Har flera gånger fått frånvaro från lektioner som jag varit på. Har dessutom pratat med lärarna på just den lektionen. Finns ingen som heter något i stil med mig heller så förväxlad kan jag ju knappast bli.
Senast idag fick jag påminna Björn att jag varit på hans mattelektion i fredags. Han hade till och med genomgång med mig. Nu när jag kikade om han hunnit fixa det så ser jag att Hoffa satt skolaktivitet (volleybollen) på mig under svenskan. Henne pratade jag också med under den lektionen.
Nu får det ta och räcka. Tror mina lärare vill att jag ska bli utan pengar mer eller mindre. Haha.

Gjorde psykologiprovet idag tillslut. Gick nog ganska bra. Kändes bra i alla fall trots att jag hade en sjukt störande lampa ovanför mig. Ni vet när lysröret håller på att gå sönder - det låter och blinkar. Gick bra trots allt.
Fick gå hem en kvart tidigare, gjorde inte mig lyckligare eftersom jag ändå får vänta på bussen. En nackdel till att pendla. Ska bli skönt att få körkort!

Nu ska jag invänta besök. Somliga är ju lediga ibland medan andra får pallra sig till skolan.
Dusch, film och sova är det som är kvar på dagens to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback