händelsefullt!

Nu tänker jag minsann förtälja vad jag pysslat med idag. Nästan alla mina dagar har varit dåliga dagar. Är nog i en sån svacka tror jag. Ingenting jag gör blir rätt och min hjärna är mos.
Som ni säkert märkte så började inte min dag bra. Så jag bestämde mig för att dra täcket över huvudet och dö hela dagen vilket jag också gjorde. Lagade lite mat under dagen och segade. Himla spännande.
 
For ut till stallet. Fixade staketet som dött helt i princip. Något jag avskyr så är det breda elband. Garanterat en man som uppfunnit dessa hemskheter! Snön har varit så jäklig i år att undertråden legat begravd och blivit uttöjd. Detta har inneburit att vissa isolatorer (de svarta grejerna på stolparna) har helt dött. Helkass plast. De snurrande grejerna som man ska spänna tråden med var på tok för avancerade. Eller jag förstår ju hur man ska göra, men det ville inte. För mycket band. Men jag fixade det. Så nu ser det någorlunda bra ut. Tillräckligt okej för att man kan sluta irritera sig över det. Får bli ett senare bekymmer sen när våren är mer gången. Så man kan få fast nya isolatorer och sådär. Skithage. Usch.

Sen har jag inte gjort något med vettigt.
Har inte vågat ringa mamma heller.
Jag är på tok för rädd för vad beskedet ska bli.
Älskade bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback