hey, soul sister

Tur att jag inte tänker träffa någon såhär på kvällskvisten. Jag har nämligen ätit vitlök. Bra grejer.
Pappa kom hem så sent så jag beställde ifrån onlinepizza (där snackar vi bra grejer!). Wasas sallader är bland det fräschaste jag vet - för att vara från pizzeria. Fräscha grönsaker och snyggt upplagt. Ost och skinksallad med kyckling ger jag tummen upp för! Bröd och vitlökssås är pricken över iet. Så underbart.
Nej, nu ska jag sluta tala om mat.
NU har jag fått upp i princip alla bilder på hemsidan, gått igenom de nytagnaste bilderna och redigerat de som behövdes. För tillfället så laddar jag upp bilder på fuji's hemsida. Älskar deras erbjudande där man får 100 bilder för enbart portot. Och då får man verkligen dom för bara portot. Vet inte hur många gånger jag beställt därifrån nu. Underbart. Billigt är bra.
Svårt att hålla sig under hundra bilder nu till ridskolan men om inte annat får jag köra en omgång till senare. Nu vill jag få iväg dessa i alla fall.
Blir tidigt i säng ikväll. Krossa imorgon. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback