i'll try to fix you

Jag kan inte hitta min skjorta! Nu hoppas jag att alla håller tummarna för att den ligger i mitt skåp på hotellet. Mamma har föresten varit här och lämnat min kavaj. Vet inte vad jag tycker om den längre. Är nog lite lång. Kanske. Sedan måste jag nog förstora brösten om den ska sitta snyggt upptill. Men sånt är livet. Jag menar, att förstora brösten är ju coolt. Jag ska visa i bloggen sen. Hihi.
Nej, nu spårade jag ur. Det är inte speciellt vuxet så det blir minuspoäng till mig!

Har precis ätit lunch så snart ska jag bege mig ner till staden och fixa lite saker. Eller kanske inte. Har ju haft superont i halsen dom senaste dagarna och imorse kunde jag knappt svälja. Men det känns inte alls längre. Har försvunnit helt tror jag nog. Så får se om jag bestämmer mig för att kila förbi apoteket eller inte. Beror på hur lat jag känner mig.
Men jag ska kila till bussen snart i alla fall. Eller ja, den går vid ett så det är inget som jag behöver stressa till. Praktik hela kvällen sedan. Lagom drygt.



Underbara Dixie
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback