I'm tired of your games!

Dagen har mestadels spenderats tillsammans med Sabina.
Konstigt nog kom vi både hem och dit. Men riktigt som vihade tänkt blev det dock inte. När vi skulle kliva på bussen hem så säger chauffören superargt att vi minsann måste ställa oss sist. Eller ja, att Sabina skulle ställa sig sist eftersom hon skulle betala med kort. Det stod ungefär fem personen bakom oss och det var fler som skulle betala med kort. Han påstod att det skulle vi minsann tänkt på tidigare och ställt oss sist direkt. Det är ju masssssa folk som väntar.
Men vad spelar det för roll? Det tar ju minst lika lång tid att fixa biljett där vi stod då som om vi skulle komma in sist. Knäpp kille. Så vi gick därifrån och väntade in det försenade tåget istället!

Åt på en thairestaurang gjorde vi med. Andra gången i mitt liv faktiskt. Eller ja, kan ju hända att jag ätit det förut bara det att jag inte minns. Gott var det i alla fall. Friterat sitter sällan fel. Är ju i princip bara det som gäller när man äter knasig mat. Billigt är gott hur som helst.
Sen blev det en glass på Donken.

Calle fick sova i Pluttens gamla box. Stopp på vägen och en trött tjej - orkade inte rota runt i C's box utan gjorde det enkelt för mig och tog en redan mockad box. Så på tjugo minuter var hästarna inne och åt mat. Tummen upp för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback