just lies , i know you

Igår ja. Saxinare i ett nötskal. Tror ni vi kom i tid?
Hela familjen koko kom fem minuter innan det hela skulle börja och vi skulle varit där minst en halvtimma innan. Så klockrena. Men ptja. Finns väl inte så himla mycket att berätta, ganska tråkig läsning skulle det bli. Hur som helst. Om två veckor är dommen satt men det ser ljust ut faktiskt. Så det känns okej.

Efteråt, runt ett, så kilade vi upp till stan i Västerås och åt en bit mat samt kollade på kläder. Mina bröder höll på att krypa ur skinnet så tillslut gav dom upp och drog seg hem. Töntar. Jag fann äntligen en kavaj, en snygg kavaj. Dock är den hiiiimla stor runt midjan men sitter helt okej över brösten och armarna. Men vi ska sätta om knapparna så man kan dra åt den lite mer, kommer bli perfekt. Känns bra att äntligen ha funnit en kavaj till praktiken. Frågan är nu bara om jag vill behålla den själv eller låta skolan betala och sedan behålla den. Svårt val. Lutar mest åt att jag behåller själv.

På kvällen kom bror och hans familj (snorungar!) över. Kent kilade iväg till töntiga Herrklubben så det blev vi tjejer och Mathias kvar. Körde något spel som Maria köpte under dagen. Kvinnor vs Män. Helkasst. Vi tjejer skulle få frågor som är typiska grejer som män känner till och tvärt om. Saken var bara den att männens frågor var suuuupersvåra medan kvinnofrågorna var lätta.
Men trevligt hade vi. Massor med trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback