nattbloggning

Ganska helkass kväll måste jag säga!
Men jag har haft kul, faktiskt.
Bestäme mig, efter att ha hoppas i myskläder och fått håret i en knut, att dra ut i alla fall. Anna tviiingade mig dit. Så jag fixade mig snabbt och cyklade över (Sorry Mölsä!). Träffade lite nytt folk och vissa som man inte träffat på sjuuukt länge. Hanna av alla var där. Hanna som jag gick hela grundskolan med. Henne har jag inte sett sedan nian. Superkul att se henne igen.
Något som var mindre kul var min tabbe när jag kom dit. Det lilla vin jag hade, knappt en halv sjuttis i tetrapack, hade läckt ut i väskan. Den skarv som sitter tvärs över förpackningen uppe vid korken höll inte tätt alls och det mesta hade alltså runnit ut. Hur kul är det på en skala?
Så jag fick ett glas kvar. Men det räcker ju ett tag så jag ska inte klaga.
Andra tabben var att när jag sitter på golvet och snackar med x (vad han nu hette. vi gick tydligen på samma skola och är lika gamla. Kul kille!) och Hanna så är jag på pass klantig att jag välter glaset. Visserligen bara två stora klunkar kvar men ändå. Så jäkla ovärt!
Jag blev något sjuuukt opepp igen och efter någon timme till så drog både jag och Hanna. Ska man vara på paaarty så ska man vara taggad - nykter som onykter.
På vägen hem blev jag underhållen av mr. J . Kul typ. Ganska störd. Tummen upp för honom. För mig med!

Nu blir det att slå på en film och tugga lite godis. Myysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback