nattbloggning

Egentligen skulle jag ha varit hos Julia i denna stund. Men planerna ändrades.
Var supertrevligt på kvällen. Käkade och hade det mys, uppskattas jämt. Men snacka om tråkigt folk! Jag är inte speciellt rolig av mig själv men nog är jag roligare än dom i alla fall. Hur som helst, var liksom inget drag i det hela. Det plus en huvidvärk som växte i styrka fick mig att hoppa in i bilen tillsammans med Mathilda, Masiel och Ellenor.
Inte kan jag sova heller. Är suuupertrött men mår illa. Blev riktigt lungt ikväll, ett par glas, men ändå så har magen vänt sig upp och ner och ut och in. Kan bero på att jag knappt hunnit äta idag också, vem vet?
Nej men ah, bättre lycka nästa gång. Ska bli kul att höra hur dom andra mår imorgon medan jag är pigg som en lärka likt alltid.


synd bara att vissa inte kan hålla sig ifrån varandra, inte ens när man firar kompisens artonårsdag.
konstigt nog slutar det allt för ofta såhär, dags att börja tänka om snart kanske?
nu ska jag inte komma och leka dr. Phil, men sådär beteer man sig bara inte. det trodde jag man visste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback