perfect boyfriend

Idag vaknade jag av en mycket blöt puss och sedan en duns när Humle knökat sig ner brevid mig i sängen. Han vill inte ligga i fotänden eller ha lite space. Nejdå, trycka längsmed hela ens kropp är det enda som gäller. Flyttade jag mig eller vände på mig så flyttade han efter. Alltid med så mycket kroppskontakt som möjligt. Visst att det blir sjukt varmt men mysigt är det. Jag sover med dubbla täcken här hemma för att det är så kallt, tänk då att plussa med en hund på det. Det är till och med för varmt för mig.
Så låg vi ett bra tag, och mosade varandra innan det blev dags att bege sig upp och få lite i magen. Humle lät mig inte ta det lungt dock. Nejnej, ut skulle han prompt!
Superfint väder ute så vi passade på att ta en längre promenad med långkoppel. Inte så snyggt med ett fyrafärgat ihopknutet koppel men vad gör man inte? Vi traskade bort till Teknikbacken och tillbaka. Humle tyckte det var kul i alla fall. Han hoppade i snön och busade som en gnu på sommaräng.

Så nu ska jag försöka göra så lite som möjligt resten av dagen tills jag far hem till pappa igen.
Stallet ikväll och förhoppningsvis utgång. Den som lever får se men lutar nog på att det blir en mysig hemmakväll i alla fall. Julia har p-p-party imorgon trots allt.

T har föresten ringt på en häst. Ett dräktigt sto ifrån Örebro. Kan bli mycket spännande det här. Dock bara en D-ponny men superkul i alla fall. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback