tack för dina vackra ord .

Mycket har skett idag. Eller inte speciellt mycket, men det har färändrats här hemma!
Min gamla säng (dvs gavlarna) har fått ny postadress @ Godby. Pappas madrass ligger på tippen med sjutusen andra saker här ifrån. Ett skåp/byrå fick också fara ut till stallet. Finns nog alltid användning för det. Om inte annat gör vi en stor brasa med allt skit som vi sparar.
När släpkärran sedan var avsläppt hemma igen så for vi och tvättade bilen - välbehövligt! Tog en frukost (klockn var då runt halv ett!) som bestod av en varmkorv inne på OKQ8. Höjdarfrukost á la Saxin.
När vi kom hem tog jag en powernap i och med att pappa jagade upp mig oerhört tidigt. Utsläppet imorse. Så nu är jag pigg och glad igen.
Ska hoppa in i duschen, få något i magen och sedan bege mig ut till stallet igen. Måste få undan den enroma höbalen som kom igår. Dessutom ska kusarna in. Hur som helst, får se vad kvällen bjuder på.
Skulle inte sitta helt fel med lite högre tempo ikväll - gårdagen var helkass! Men vi får la se. En hemmakväll med melodifestivalen skulle inte vara fy skam det heller. Jag är trots allt en hederlig Svensson! Trogen måste man nästan vara..

Men nu - MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback