take it slow baby

Är det något jag avskyr är det att komma tillbaka till skolan och inse att man inte hänger med alls. Jag tycker om skolan, den är helt okej, men man ska ha orken till den. Men nu är det nya tag som gäller.
Vad tror ni, klarar jag av att ta mig upp till skolan alla dagar fram till påsklovet? - I don't!
Men det är värt ett försök, right?!
Hur som helst, Jonna påpekade att vi hade prov idag i engelska. Alla borde ha vetat om detta i och med att vi jobbat med dessa ord under en måndag. Men alla lämnade in i ett nästintill blankt papper. Jag är ganska kass. Det var nog det som får utmärka sig som dagens händelse. Något mer spännande än så händer sällan. Lite tråkigt.
Förutom detta så hade jag och Ella gaysex på en bänk, det var lite töntigt gjort kanske men sånt händer.

För att toppa denna otroligt händelserika dag så ska jag göra något storslaget och trampa till stallet. Jag menar, det är bara töntar som håller till bland hästlukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback